مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری CRM,مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری CRM (فصل دوم تحقیق),مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد (فصل دوم تحقیق),مدیریت ارتباط با مشتری CRM,مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد
کاربر محترم میتوانید جزئیات فایل مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد را مطالعه و در صورت نیاز دانلود نمایید.
مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد (فصل دوم تحقیق)
مشخصات این متغیر:
منابع: دارد
پژوهش های داخلی و خارجی: دارد
کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
نوع فایل:wordوقابل ویرایش
مقدمه
در سالهای اخیر، CRM به یکی از موضوعات متداول در هر دو زمینه تئوری و عملی تبدیل شده است. با وجود اینکه تعداد بسیار زیادی از مقاله ها تاثیر مثبت فعالیتهای CRM – بویژه در زمینه های تکنولوژیکی، استراتژیکی و سازمانی- بر عملکرد را نشان می دهد و شرکتها میلیونها دلار در استقرار سیستم CRM سرمایه گذاری کرده اند، با این وجود سازمانها شکایت دارند که بکارگیری CRM انتظارات آنها را برآورده نساخته است (Kumar et al., 2006:88). خلق یک محیط دلخواه و بهینه مدیریت ارتباط با مشتری به طور روزافزونی تبدیل به چالش اصلی کسب و کار شده است و این فرایند به سرعت در حال تبدیل شدن به پیش نیازی برای بقا و موفقیت کلیه کسب و کارها در بازار رقابتی امروز است. با توجه به چالشهای جهانی و سرعت کسب و کار امروزه، خلق مزیت رقابتی با فهم خواسته های مشتری آغاز می شود. بدین ترتیب سازمانها با داشتن احاطه کامل به نیازهای مشتریان می توانند با کیفیت بهتری محصولات یا خدمات خود را عرضه نموده و رشته ارتباطی میان خود و مشتری را محکمتر نمایند. استقرار اینگونه سیستم ها در سازمانها نیازمند ایجاد بستر مناسب با توجه به شرایط حال سازمان است (دهمرده و همکاران، 1389: 94). عدم توجه به اصول و مفاهیم بنیادی CRM كه باید در شركت اجرا شود موجب می شود كه در بازار رقابتی مشتریان تجربه خوشایندی از رابطه با شركت بدست نیاورند و به سوی شركتهای دیگر و خدمات بهتر متمایل شوند. تحقیقات نشان داده است كه هزینه جذب مشتریان جدید به دلیل هزینه های بازاریابی و تبلیغات، بیشتر از هزینه های حفظ مشتریان است. به طور كلی تحقیقات نشان می دهد كه هزینه های جذب مشتریان جدید پنج برابر بیشتر از حفظ یا مدیریت مشتریان موجود است. این امر بدین معناست كه به جای متمایز ساختن محصولات، سازمانها باید مشتریان را بشناسند و از تاكید بر سهم بازار به سهم مشتری تغییر جهت دهند. با توجه به قانون 20/80 ، 20% مشتریان، در 80% فروش سازمان سهیم هستند که این امر نشانگر لزوم حفظ روابط بلندمدت با مشتریان سودآور به منظور حداکثر سازی سود است (بامداد صوفی و همکاران، 1389: 168).
پاورپوینت تقویت اراده کلمات کلیدی : پاورپوینت تقویت اراده تحقیق تقویت اراده مقاله تقویت اراده بررسی تقویت اراده مراحل تقویت اراده مشخصه های ضعف اراده عوامل ضعف اراده راهکارهای تقویت اراده دانلود توضیحات کامل : دانلود پاورپوینت با موضوع تقویت…
Subdivision,پاورپوینت تفکیک زمین,پاورپوینت تفکیک زمین شهری,پاورپوینت تفکیک زمین شهری(Subdivision),تفکیک اراضی,تفکیک زمین شهری,تفکیک زمین شهری(Subdivision),دانلود پاورپوینت تفکیک زمین شهری(Subdivision),شهرسازی,وظیفه مهندس شهرساز در تفکیک زمین کاربر محترم میتوانید جزئیات فایل پاورپوینت تفکیک زمین شهری(Subdivision) را مطالعه و در صورت نیاز دانلود نمایید.…
بررسی فقهی آسیبهای قضائی ترمیمشده در قانون مجازات اسلامی,پایانامه بررسی فقهی آسیبهای قضائی ترمیمشده در قانون مجازات اسلامی,دانلود بررسی فقهی آسیبهای قضائی ترمیمشده در قانون مجازات اسلامی,دانلود پایانامه رش,دانلود پایانامه کارشناسی ارشد بررسی فقهی آسیبهای قضائی ترمیمشده در قانون مجازات…