دانلود پیشینه و مبانی نظری پژوهش هوش بازاریابی,فصل دوم پایان نامه هوش بازاریابی,مبانی نظری پایان نامه هوش بازاریابی,مبانی نظری هوش بازاریابی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش هوش بازاریابی,مبانی و پیشینه نظری هوش بازاریابی,هوش بازاریابی
کاربر محترم میتوانید جزئیات فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش هوش بازاریابی را مطالعه و در صورت نیاز دانلود نمایید.
مبانی نظری و پیشینه پژوهش هوش بازاریابی
توضیحات: فصل دوم (پیشینه ی پژوهش)
همرا با منبع نویسی درون متنی فارسی و انگلیسی کامل به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
توضیحات نظری در مورد متغیر و همچنین پیشینه در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب برای فصل دو
منبع : دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
قسمتی از مبانی نظری متغیر:
مفهوم هوش به عنوان قسمتی از استراتژی بازاریابی با افزایش قدرت رقابتی شركت و پردازش برنامههای استراتژیك آن، به مفاهیم بازاریابی اضافه شده است (جوهری و استفنز، 2006: 61).
هوش بازاریابی هنری است كه سازمانهای مختلف به آن احتیاج دارند. دستیابی به هوش بازاریابی تنها با استفاده همزمان از علم و هنر میسر است. هوش نه تنها قابلیت فردی، بلكه قابلیتی سازمانی است كه از محیط سازمان كسب میشود. هوش بازاریابی، آمیخته ای از سه مقوله فرد، سازمان و محیط(همان منبع).
تاكنون تعاریف مختلفی از هوش بازاریابی ارائه شده است؛ ازجمله آن، تعریف كاتلر از هوش بازاریابی است: اطلاعات هر روزه در مورد تغییرات در محیط بازاریابی كه مدیران در آماده سازی و تطبیق برنامه های بازاریابی كمك میكند.(پری پوراس و همكاران، 2005)
آقای جافه(به عنوان كسی كه بیشترین فعالیت را در این بحث انجام داده است) هوش بازاریابی را جمعآوری اطلاعات از محیط بیرون و مجموعه فعالیتهای درون شركت میداند (سانگ و جف، 2009).
به نظر نویسندگان با توجه به مفهومی كه در واژه هوش وجود دارد، هوش بازاریابی یك توانایی در فرد یا سازمان است كه به مدیران ارشد برای دستیابی به استراتژی، برنامه، هدف و یا حتی چشم انداز سازمان كمك شایانی میكند، در واقع سیستم هوش بازاریابی مشخص میكند كه چه نوع هوشی مورد نیاز است و آن را از محیط دریافت میكند و در اختیار سازمان قرار میدهد(تان و احمد، 1999)
در مقالات و كتب مختلف، هوش در سه حوزه مطرح میشود: هوش بازاریابی، هوش رقبا و هوش كسب و كار. باید دقت داشت كه هوش بازاریابی چیزی فراتر از هوش رقبا و كسب و كار است؛ اما در بعضی از مطالعات این سه به صورت یك سیكل نشان داده میشود. این بدین معناست كه این سه میتوانند لازم و ملزوم یكدیگر باشند(رایت، 2006)
بسیاری از اطلاعات هوش رقبا، میتواند در هوش بازاریابی استفاده شود تا به عنوان یك ورودی برای آن، بتوان یك پروسه پویای طراحی بازار را تدوین كرد . بنابراین هوش بازاریابی میتواند شامل اطلاعات مربوط به محیط كلان، محیط بازار، مشتریان، رقبا و عملكرد گذشته یك سازمان درباره آمیخته بازاریابی باشد(بارتلت، گشال و كاتلر، 2001).
انواع شن و ماسه,پاورپوینت انواع شن و ماسه,پاورپوینت شن,پاورپوینت شن و ماسه,پاورپوینت شن وماسه طبیعی,پاورپوینت ماسه,پاورپوینت موارد استفل,دانلود پاورپوینت انواع شن و ماسه,دانلود پاورپوینت شن,دانلود پاورپوینت شن و ماسه,دانلود پاورپوینت شن وماسه طبیعی,دانلود پاورپوینت ماسه,شن,شن و ماسه,شن وماسه طبیعی,ماسه,موارد استفلاده…
جایگاه سیستم اطلاعات جغرافیای (GIS) در مدیریت روستایی,خرید مقاله جایگاه سیستم اطلاعات جغرافیای (GIS) در مدیریت روستایی,خرید و دانلود مقاله جایگاه سیستم اطلاعات جغرافیای (GIS) در مدیریت روستایی,دانلود مقاله جایگاه سیستم اطلاعات جغرافیای (GIS) در مدیریت روستایی کاربر محترم میتوانید…
ایمنی در کار,پاورپوینت حفاظت شنوایی,پاورپوینت محافظت شنوایی,حفاظت در شنوایی,حفاظت شنوایی,دانلود پاورپوینت حفاظت شنوایی,سمعک گوش,گوشی های محافظ شنوایی کاربر محترم میتوانید جزئیات فایل پاورپوینت حفاظت شنوایی را مطالعه و در صورت نیاز دانلود نمایید. دانلود پاورپوینت حفاظت شنوایی ،در حجم 30…